BM BabyMontessori markası 2010 yılında temelleri atılmış, konusunda uzman Çocuk Gelişimciler ve Okul Öncesi Uzmanlarının tecrübe ve deneyimleri sonucunda ortaya çıkmıştır. Bir çocuğun 6 yaşa kadar karakter ve kişilik gelişimi ile ilgili ihtiyacı olan tüm donanımları bünyesinde bulunduran, butik konseptli, farklı dillerde hizmet vermek için tasarlanmış bir Oyun okuludur. Eğitim kampüslerinde sınıf sayıları 8 artı 1 olarak tasarlanmıştır. Artı 1 konsolosluk kontenjanıdır. Hiçbir kampüsünde Psikolog kullanmaz. Çocuk Gelişimi Uzmanı olan Eğitim Koçları tarafından Aile Danışmanlıklarını verir.
Günümüzde pek çok Kreş ve Anaokulu olduğu ve sayılarının her geçen gün arttığı tartışılmaz bir gerçek. Kurumsal olmayan Kreş ve Anaokullarının hayatta kalma şanslarının da her geçen gün azaldığını çok net görmekteyiz. Bir kreş veya anaokulundan beklenen tüm özelliklere sahip olan BM Baby Montessori, eğitim dilini İngilizce tutarak, velilerine beklenenin de ötesinde bir eğitim sunuyor.
BM Baby Montessori’nin mükemmelliğe olan inancı, çocuk, ebeveyn ve eğitimcilerin kendi yeteneklerini değerlendirme ve bireysel potansiyellerini kendilerinin keşfetmelerine yönlendirmektedir.
BM eğitim felsefesinde çocuklarımızı farklı açılardan geliştirerek kendi vasıflarının farkında olan, güçlü taraflarını bilen ve bunları olumlu şekilde kullanan, modern dünyada kendi ayakları üzerinde durabilen ve farklı ortamlarda farklı dilleri akıcı şekilde kullanarak iletişim kurabilen nesiller yetiştiriyoruz. BM eğitim sisteminde çocuklarımız:
Gerçek öğrenme, bilginin öğretmenden öğrenciye öğretilmesi yoluyla değil, katılım, deneme ve keşfetmeyle gerçekleşir. BM Baby Montessori çocuklarımızı ezberlemeye değil edinme ve içselleştirmeye yönlendirilerek, hayatta başarılı olabilmeleri için, kapasitelerini keşfedip geliştirmeye yönlendiren özel bir sistem üzerine kuruludur.
İşte bu yüzden BM Baby Montessori…
Formu doldurduktan sonra info@bmbabymontessori.com.tr mail adresine gönderiniz.
Yöneticilere yılda bir, gerekli durumlarda iki defa oryantasyon eğitimi verilir. Bu eğitimlerde, kurumsal marka uygulamaları, sektörle ilgili önemli bilgiler, daha iyi nasıl olabiliriz, oluşan yeni gündem ve piyasaların sektöre uyguladığı yaptırımlara karşı nasıl tutumların sergileneceği, kurumun devamlılığı adına yapılması gerekenler konuşulmaktadır.
• Yönetici, Öğretmen ve Personel seçimleri,
• Anaokulu / öğretmen / personel seçimi için görüşmelerin düzenlenmesi
• Görev tanımlarının bildirilmesi
• Ücretlendirme ve atama işlemleri
• Yılda bir, gerekli durumlarda iki defa yönetici, öğretmen ve personelin hizmet içi eğitimlerinin verilmesi ve performans değerlendirmesi
• MEB Programına uygun Aylık / Yıllık olarak hazırlanan eğitim ve öğretim programları
• Farklı ve yeni uygulamaların bildirilmesi ve uygulanması
• Kurumun gerekliliği olan tüm materyal, donanım ve kitapların temin edilmesi, kullanımı ve kuruma entegresi
Yeterli sayıya ulaşana kadar olan sürenin etkin bir şekilde kullanılabilmesi nedeni ile verilen reklamların yeterliliği, geri dönüş rakamlarının takibi. Gerekli görülen durumlarda farklı bir pazar stratejisi oluşturulması.
• Veli memnuniyet anketleri ve ölçme değerlendirme
• Gizli müşteri çalışması
• Ziyaretçi memnuniyeti araştırması
• Yıl içinde ayda 2 kez, kuruma haber verilmeksizin denetleme ve raporlama
• Personel memnuniyet anketleri
• Kurumsal yapı güncellemesi
• Kurumu ziyaret eden veli sayısı ve kayıt oranı
• MEB sisteminin okul içi uygulamaları, yazışmalar ve evrak takibi
• Okulun kuruluş aşamasındaki başvurularının, şahsen yapılması gerekenler dışındaki takibi, organizasyonu
• Eğitim felsefesi
• Okulun tanıtımı
• Eğitim süreçlerinin izlenmesi ve değerlendirilmesi
• Rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerinin organizasyonu
• Veli memnuniyet araştırması
• Program geliştirme hizmetleri
• Tüm idari kadro, öğretmen, yardımcı personel ile temizlik personeline iş akış ve işleyişle ilgili bilgi verilmesi
• Görev tanımlarının yapılması, Grupların oluşturulması, Öğretmen atamaları
• Yıllık veli takvimi
• Okul Takvimi
• Aile rehberlik seminerleri Veli tanıtım toplantıları
• Hedef kitleye yapılacak duyurular ve tanıtımların organizasyonu
• Gelir ve Gider fizibilite hesaplaması, aylık bütçe planlaması
• Fatura kesimi
BM Baby Montessori hedef kitlesi, çocuğu için okul öncesi dönemde eğitimin ne kadar önemli olduğunun farkına varan ve bunu sağlayabilecek ekonomik özgürlükte olan kişileri ve çocuklarını kapsamaktadır.
Anaokulu için en az 350m2 kapalı alan gerekmektedir.
Öğrenci ücretleri her bölge, her semt için farklılık gösterir. Öğrenci ücretleri belirlenmesi ve listelenmesi bölgenin sosyoekonomik yapısı araştırılarak merkez ile birlikte belirlenir.
AYLIK FRANCHISE BEDELİ: Sözleşmede detaylar belirtilmiştir.
AYLIK FRANCHISE BEDELİ: Sözleşmede detaylar belirtilmiştir.
AYLIK FRANCHISE BEDELİ: Sözleşmede detaylar belirtilmiştir.
Kreş veya Anaokulu için yapılacak yatırım masrafı, mekânın büyüklüğüne, tadilat gerekip gerekmediğine bağlı olarak değişkenlik gösterir.
Mekâna ait fotoğraf ve proje bilgilerinden sonra hesaplama yapılarak kaç öğrenci kontenjanı alabileceği hesaplanabilir.
Formu doldurduktan sonra info@bmbabymontessori.com.tr mail adresine gönderiniz.